چگونه با قرار گرفتن در صفحه اول گوگل درآمد خود را چند برابر کنیم؟(نمونه واقعی)

۶۵۷ بازديد

هیچ چیز ناامید کننده تر از دیدن رتبه وب سایت شما در صفحه بیستم گوگل نیست ، آن هم با وجود تلاش های مداومی که برای صعود به صفحه اول گوگل می کنید.

بعضی اوقات هرکاری که ما می کنیم ،هیچ جوابی نمی دهد. به نظر می رسد گوگل از وب سایت ما متنفر است و هیچ دلیلی برای آن متصور نمی توان شد.

اگر این حرف ها برای شما آشنا به نظر می رسد ، به جای درستی مراجعه کرده اید.

در این نوشته، سعی من بر این است که با یک روش ساده به بهبود رتبه گوگل سایت شما و جذب ترافیک بیشتر کمک کنم.

صفحه اول گوگل جایی است که بسیاری برای قرار گرفتن در آن هزینه های سرسام آوری انجام می دهند.زیرا یک ضرب المثل قدیمی می گوید :

بهترین مکان برای پنهان کردن جسد یک مرده ، صفحه دوم گوگل است.

احتمالاً قبلاً ضرب المثل بالا را شنیده اید. این یک شوخی متداول در بین متخصصان سئو است زیرا تنها ۰٫۷۸٪ (78 صدم درصد) از افراد روی  نتایج  صفحه دوم گوگل کلیک می کنند.  

شوخی به کنار ، واقعیت این است:

اگر در صفحه دوم گوگل یا پایین تر از آن قرار دارید ، عملاً نامرئی هستید.

در این آموزش یاد خواهید گرفت که راه حل این مشکلات چیست؟چگونه این مشکلات را برطرف کنید ؟ و چرا تنها رتبه بندی در صفحه اول گوگل نمی تواند پاسخی برای مشکلات سئوی سایت شما باشد.  


 

قبل از شروع کار …

برای اینکه بیشترین بهره را از این آموزش بگیرید و راحت تر بتوانید این مراحل را در سایت خود پیاده سازی کنید و فرصت قرار گرفتن در صفحه اول گوگل را داشته باشید.

خوب است وب سایت شما شامل موارد زیر باشد:

  • نسخه موبایل مناسب
  • بارگذاری سریع سایت
  • کاربری آسان (دسترسی آسان به بخش های مختلف،رابط و تجربه کاربری مناسب)
  • امنیت (داشتن پروتکل HTTPS)
  • ساختار مناسب

 نه تنها برخی از این عوامل در رتبه بندی صفحه اول گوگل نقش مستقیم دارند، بلکه اگر وب سایت شما مطابق استاندارد نباشد ، فرآیند زیر برای اجرا دچار چالش خواهد شد.

منبع :pilachii.com

گوگل درایو چیست؟

گوگل درایو، سرویس ابر ذخیره ساز است و مثل تمام سرویس های کلود یا ابر، اولین کاربرد آن این است که می توانید به جای ذخیره ی اطلاعات روی هارد ،آن ها را به طور آنلاین ذخیره سازید.ابر ذخیره ساز با آپلود کردن فایل ها روی سرورهای از راه دور— یا روی “ابر”— فضای شما را در کامپیوتر خالی می کند. این کار باعث می شود که فضای بیشتری روی دستگاه برای اطلاعات مهم تری چون نصب برنامه ها و بازی های با حجم بالا ایجاد شود.

علاوه براین کلود سرویس ها مزیت های خیلی بیشتری برای ذخیره سازی اطلاعات به روش آنلاین برای شما ایجاد می کنند. هنگامی که اطلاعات خود را روی سرویس کلود ذخیره می کنید، در هرجایی که بخواهید ، بدون هیج دستگاه متصل به اینترنت می توانید به آن دسترسی داشته باشید. علاوه براین می توانید این اطلاعات را با دیگران به اشتراک بگذارید.

آموزش کامل گوگل درایو

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.